söndag 13 juni 2010

Scrapmara



Det var riktigt kul på scrapmaran som Pappersbiten anordnade i Alingsås igår. Var i trevligt sällskap med Marianne och Tessan under hela dagen. Jag fick gjort 6 st LO:s, varav jag fick pris för 2!! Ingen av de som jag visar idag dock.

Tar just nu en liten paus i gräsklippning och bygge av hundgård ( mest Tord som står för byggandet) .

Den översta är skapad efter en" bingorad" - lila,rosa,plast,fjäril,stämpel.

Den understa är med ett kort på min systerson och hans flickvän när han tog studenten i fredags!
Den är scrappad efter en av tessans skisser

2 kommentarer:

Tessalonika sa...

Grattis till vinsten hos Grodans!!
Riktigt skönt vinnarflyt just nu!!:)
Välkommen på måndag för lite scrap....
Kram Tessan

Marianne sa...

Slänger mig på här och säger grattis till alla vinster som ramlar in just nu. Fortsätt att skicka in ;-)

Tycker om Saga`s "nästan" alltid glad. Speglar fler än bara din dotter ;-)
Kram
Marianne