tisdag 21 juli 2009

Scrappat igen




Så har man då suttit vid pysselbordet igen. Här är nåt av det som jag gjort under helgen och veckan. Har försökt mig på en med lite vintage-stil, men det var nog inte riktigt min grej. Tycker dock om färgerna.

Idag har jag och Saga hälsat på Tord på jobbet. Han och de andra i asfaltsgänget hade så lägligt lite jobb i Vårgårda, så att vi kunde titta på en stund.
Sedan åkte Saga till en kompis och jag begav mig ut i hallonbuskarna. Mums!
Blåbärsplockningen har jag lagt ner efter att ha hittat alldeles för mycket spår efter vildsvin runt omkring. Hu!!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Vildsvin? Var det min dotter som var på tur igen.. ;-P
Kram/M

Pysslingen sa...

Hej! Vilka fina layouter du gjort. Jag gillar den i mitten skarpt... mina färger! ;-)

Kul att du börjat blogga du med.